معرفی بهترین قنادی های تهران

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

در تهران قنادی‌های بسیار بزرگ و کوچکی وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص خودشان را دارند.  ما در ملکاوی به بررسی بهترین قنادی‌های تهران می پردازیم:

معیار برای معرفی بهترین قنادی های تهران

در تهران کافه‌ قنادی‌های زیادی وجود دارد که از معیارهای مختلفی از جمله برخورد با مشتری، قیمت، دکوراسیون داخلی و طراحی و زمان تاسیس و …. مورد بررسی قرار می‌گیرد. بهترین و مناسب‌ترین قنادی‌های تهران را به شرح زیر است.

 قنادی ناتلی

قنادی بسیار شیک و زیبا و مناسبی در منطقه سهروردی وجود دارد که مشتریان خاص خودش را دارد. فعالیت قنادی ناتلی از سال ۱۳۴۰ تا به امروز بوده است، که بیش از ۵۹ سال سابقه کاری در زمینه قنادی و شیرینی دارد.

پای شاتوت یکی از شیرینی‌های بسیار لذیذ و خوشمزه قنادی ناتلی است که علاقه‌مندان زیادی دارد. به غیر از پای شاتوت، کاپ کیک، کیک شکلاتی، مافین و دونات از شیرینی های خوشمزه این قنادی می‌باشد.

 قنادی و شیرینی پزی بی بی

قنادی یا شیرینی پزی بی بی با توجه به سابقه قنادی و میزان کیفیت جزء قنادی های معروف تهران است. این قنادی در یوسف‌آباد شعبه اول خود را در سال ۱۳۵۹ آغاز کرده و این شیرینی فروشی بخاطر کیفیت برتر شیرینی‌ها در بین بقیه  رقبا سریع پیشرفت کرد.

قنادی و شیرینی پزی نیشکر

قنادی یا شیرینی فروشی نیشکر یکی دیگر از بهترین قنادی‌های تهران است. این شیرینی فروشی در حال حاضر بیش از ۶ شعبه در سراسر تهران دارد که دارای چیزکیک‌های خوشمزه و خوش طعم و در کنار تارت‌های میوه که مشتریان خاص خود را دارد.

قنادی و شیرینی پزی سولدوش

قنادی و شیرینی‌پزی سولدوش از سال  ۱۳۵۴ تا به امروز در منطقه پاسداران در حال فعالیت است. این شیرینی‌پزی دارای جدیدترین دسرهای فرانسوی و تارت‌‌های روز دنیا و کیک‌های عروسی از شهرت بالای برخوردار است.

قنادی شیرینی دانمارکی

قنادی شیرینی دانمارکی در خیابان ویلا قرار دارد که این شیرینی پزی بهترین  و تازه‌ترین شیرینی دانمارکی تهران را دارد. که از ابتدای ساعت کار این شیرینی‌پزی مشتریان زیادی را دارد.

این شیرینی‌پزی در پاسداران نیز شعبه دارد فقط کافیست یکبار از شیرینی این قنادی استفاده کنید تا طمع بسیار لذیذ این شیرینی دانمارکی را بچشید.

قنادی لادن

قنادی لادن در منطقه ولنجک تهران و بیش از ۵۰ سال قدمت دارد که انواع کیک‌های این فروشگاه طعم بی‌نظیر و بسیار خوشمزه‌ای دارد.  این فروشگاه به عنوان یکی از برندهای معروف شیرینی‌پزی در تهران است.

کیک‌های تزیینی و آجیل و خشکبار از محبوب‌ترین محصولات این شیرینی‌پزی است. تولید انواع شیرینی و کیک را دارد.

کافه قنادی لرد

کافه قنادی بسیار زیبا و مجلل لرد در منطقه کریم‌خان و خیابان ویلا قرار دارد. فعالیت این قنادی در تهران از سال ۱۳۴۴ شروع و تا به امروز ادامه داده است. این قنادی علاوه بر تولید  انواع شیرینی‌های روز، فضای بسیار دلچسب و دنجی نیز دارد.

قنادی آق بانو

قنادی آق بانو در اطراف پارک دانشجو و در مرکز شهر قرار دارد کخ بسیار محبوب و پرطرفدار است. مشتریان این قنادی از اکثر نقاط تهران به دلیل شهرت بسیار بالایی دارد، است.

شیرینی کوک

این قنادی تمامی شیرینی‌های هنری و بسیار خلاقانه تهران را تولید می‌کند. محصولات هنری قنادی کوک بسیار خوش طمع و بی‌نظیری را دارد.

برند شیرینی کوک در میرداماد، ولنجک، سعادت‌آباد، هروی، شهرک‌غرب و قیطریه شعباتی افتتاح کرده است که تا مشتریان بتوانند راحت خرید کنند.

شیرینی فرانسه

این قنادی ۵۳ سال است که در این منطقه افتتاح شده است و از محبوب‌ترین محصولاتش گاتا خوشمزه است. این شیرینی فروشی پاتوق بسیاری از کتابخوان‌ها و دانشجویان خیابان انقلاب است. و در روزهای سرد سال شیرکاکائوهای بسیار لذیذی ارائه می‌دهد.

کافه قنادی اوریانت

صاحبان این کافه قنادی ارمنی هستند که بصورت خانوادگی در سال ۱۳۲۱ این کسب و کار را مدیریت می‌کنند.

از بهترین و مشهورترین محصولات این کافه قنادی می‌توان به پای زردآلو و کیک کولیچ اشاره کرد. در این کافه قنادی کافه ها و قهوه‌های ارمنی بسیار معروفی ارئه می‌کند. دکور و ظاهر این کافه تغییری نکرده است.

شیرینی گاندی

این قنادی از سال ۱۳۵۸ شروع به کار کرد و مشتریان این قنادی را با دانمارکی و دونات‌هایش می شناسند. پای سیب و چیز کیک ها یاین قنادی خیلی معروف و لذیذ است.

شیرینی اکلر

این شیرینی فروشی در خیابان فرشته در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده و بر روی شیرینی‌های اروپایی و مخصوصا فرانسوی تخصص دارد. نام یکی از شیرینی‌های معروف فرانسه، شیرینی اکلر است. از معروف‌ترین محصولات این شیرینی فروشی، شیرینی ماکارون و خامه را در بین نان‌های دراز پهن می‌کند که شبیه رولت و شیرینی خامه‌ای خودمان است. و گران‌ترین شیرینی این قنادی شیرینی مینیاتوری که در صد قیمت قرار دارد.و این قنادی جزء فروشگاه‌های لوکس تهران و بهترین مراکز خرید تهران می‌باشد.

شیرینی کوکی باکس

یک شیرینی معروف در خیابان فرشته که با جعبه‌ها و بسته‌بندی شکیل به مشتریان ارائه می‌کند. شیرینی‌هایی به سبک آمریکایی بطور مثال چیز‌کیک، نوتلا و مارس جزء محبوب‌ترین که در این قنادی عرضه می‌شود.

شیرینی الف

یک قنادی شلوغ و البته شیک در خیابان زعفرانیه که از سال ۹۰ افتتاح شده است. در این قنادی شیرینی‌ها و انواع تارت‌ها و کیک‌ها و میوه‌های خشک خلال‌دار ارائه می‌شود. در صورتی که نام محصولی را نمی‌دانستید امکان تست آن در این قنادی وجود دارد.

شیرینی الف

سورینت vip شیرینی

این قنادی یک قنادی لوکسی که در غرب تهران وجود دارد و میوه‌های خشک در کنار دسرهای چند لایه به مشتریان عرضه می‌شود.

وانیلا

این قنادی یک قنادی مدرن با دیزاین چشم‌نواز که کیک‌های طبقاتی با طراحی عالی و طمعی لذیذ را به مشتریان ارائه می‌کند. این قنادی دارای دو شعبه در اقدیسه و میرداماد دارد. در این قنادی کیک‌های طبقاتی با طراحی عالی را در کنار شیرینی ها تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین هتل های لوکس و ۵ ستاره تهران

خانه کیک پلاتین

در سال ۱۳۸۹ این قانون فعالیت خود را شروع کرد و قنادی در دسرها و کیک‌های خاص تخصص خاصی دارد.

در این قنادی کیک‌ها و شیرینی‌های رژیمی مطابق با رژیم‌های غذایی ارائه می‌شود که این نکته وجه تمایز آن با دیگر قنادی‌ها شده است.

به این نوشته رای دهید
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *