چراغ سبز اتحادیه املاک برای انتقال به وزارت راه و شهرسازی

چراغ سبز اتحادیه املاک برای انتقال به وزارت راه و شهرسازی
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

پیگیری وزیر راه و شهرسازی برای انتقال اتحادیه مشاوران املاک از ذیل وزارت صنعت با موافقت رییس اتحادیه همراه شد وآن را فرصتی برای تبدیل شدن از صنف به کانون می‌داند.

در روزهای اخیر به گزارش ایسنا برخی وزرای دولت و مسئولان سازمان‌های دولتی تلاشهایی برای تحت پوشش درآوردن صنوف مربوط به خود را شروع کنند.

انتقال اتحادیه املاک از وزارت صنعت به وزارت راه و شهرسازی که ظاهرا اسلامی وزیر راه و شهرسازی به دنبال آن است.

پیوست هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها به سازمان میراث فرهنگی،  تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی به وزارت بهداشت و اتحادیه ‌های صوتی ـ تصویری،  لوازم مخابرات و فضای مجازی به وزارت ارتباطات از قبیل پیشنهادهای مطرح شده در ماههای اخیر است.

با این حال مسئولان وزارت صمت و قاسم نوده فراهانی رییس اتاق اصناف تهران این انتقالها را مغایر اصل ۴۴ و چشم انداز ۲۰ ساله کشور می‌دانند، به نظر می‌رسد شرایط برای این موضوع فراهم شده است.

چند مدت پیش،  محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از تصمیم رییس جمهور برای تحت پوشش قرار گرفتن اتحادیه املاک توسط وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

از طرف دیگر مصطفی قلی خسروی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک با جابه جایی اتحادیه متبوعش به وزارت راه و شهرسازی موافق است و آن را فرصتی برای ارتقای این صنف می داند.

خسروی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: انتقال اتحادیه مشاوران املاک از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت راه و شهرسازی تحول بزرگی است که پس از دهه ها ایجاد می شود و این فرصت را به دست می دهد که ما از صنف به کانون تبدیل شویم. این اتفاق جدا از آنکه مزایایی برای اعضای اتحادیه دارد و به ارتقای علمی و آموزشی بدنه اتحادیه کمک می کند در ساماندهی بازار مسکن موثر است.

به این نوشته رای دهید
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *