اهداء پروانه کسب تعدادی از اعضاء صنف توسط رئیس اتحادیه

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp

به گزارش روابط عمومی روز شنبه طی مراسمی با رعایت پروتوکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالن کنفرانس اتحادیه ، تعدادی از اعضاء جدید صنف اهداء پروانه کسب شد .

صحبت های مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه در مورد انتخاب مباشر

مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه در ضمن خوش آمدگویی به اعضاء اظهار داشتند : بایستی در انتخاب و استخدام مشاور خود دقت داشته باشید چرا که مسئولیت هرگونه خلافی از جانب آنها بر عهده شما صاحبان جوازمی باشد ، ایشان با تاکید بر رعایت اصول اخلاقی و صداقت با مردم آن را برگ برنده در معاملات دانستند.


رییس اتحادیه املاک تهران خاطر نشان ساخت: قانون نظام صنفی رارعایت کنید مباشر یدامانی است مانندوکیل وموکل، شماصرفا اوراجهت انجام کاردردفتراملاک خودتعیین نموده‌اید، مباشرنمی‌تواند به نیابت ازصاحب جوازبرای انجام اموراداری دراتحادیه حضورداشته باشد. فقط صاحب جواز قانون نظام صنفی را می شناسد.
شما باید در انتخاب فردی به عنوان مباشر دقت کنید که در نبود شما کار غیر قانونی نکنند.

چرا نباید مشاوران املاک بیعانه دریافت کنند؟

مشاوران املاک نباید به هیچ وجه بِیعانه دریافت نمایند، چراکه این بِیعانه باید به مالک یا موجر داده شود و گرفتن آن از سوی مشاوران املاک ممنوع است. همچنین هیچ یک از مشاوران نباید پس از تنظیم قرارداد و امضای آن، قرارداد را پیش خود نگاه دارند.

ایشان ادامه دادند : با تلاش هایی که صورت گرفته شعبه شورای حل اختلاف ویژه صنف مشاوران املاک در ساختمان اتحادیه قرار دارد، تا شما عزیزان بتوانید در کمترین زمان ممکن حقوقتان را پیگیری کنید.

ما باید در معاملات جانب انصاف را درنظر بگیریم و مردم را دوست داشته باشیم و آنها را از خودمان بدانیم و منفعت طلبی را کنار بگذاریم تا بتوانیم رشد خوبی را در صنف مان شاهد باشیم .


جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت .

منبع خبر : سایت اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران

به این نوشته رای دهید
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *